Domů | Nápověda

Automatická změna stavu objednávky
z PICKI do e-shopu

Funkcionalita nasazena ve verzi PICKI 2.5.0


Nová funkcionalita nabízí všem klientům možnost automatické změny stavu vyexpedované objednávky. Nebudete tak muset objednávku v eshopu vyhledávat a ručně ji přepínat do určitého stavu - PICKI to udělá za vás.

Základní informace

  • lze prozatím využít pouze pro e-shopovou platformu Shoptet
  • funguje pouze v sektoru V, tedy na výstupní kontrole
  • lze použít ve variantě aplikace S (Single) i P (pickování)
  • lze použít i ve variantě, kdy na výstupním sektoru používáte čtečku čárových kódů
  • nejdná se o placené rozšíření, je dostupné všem


Nastavení a aktivace

  • Vytvořte ve vašem e-shopu nového uživatele, který bude uveden jako uživatel, jenž změnu stavu objednávky provedl. Doporučujeme např. PickiBot. Pokud provedete změnu stavu objednávky z PICKI, tak tento uživatel bude uveden v záznamu detailu objednávky, v záložce Historie.
  • Přihlašte se do PICKI a v menu vyberte volbu Nastavení. V sekci "Konfigurační parametry" vyberte vaši platformu "Propojení / platforma *". Funkcionalita je dostupná pouze pro platformu Shoptet.
    Pokud zvolíte jinou, změna stavu objednávky vám nebude fungovat.
  • Na stránce "Nastavení" v "Konfiguračních parametrech" přejděte úplně dolů, až k sekci "Změna stavu vyexpedované objednávky". Zaskrtněte volbu "aktivovat automatickou změnu stavu objedávky".
    Zobrazí se vám formulář, do kterého vyplníte požadovaná data.

    • Url adresa obchodu (vaše URL adresa eshopu, dodržte stanovený formát)
    • Jazyk obchodu (zvolte podle jazykové mutace vaší administrační sekce)
    • Přepnout do stavu (vyplňte stav/y, které vám bude PICKI pro přepnutí stavu nabízet). Stav/y musí být zadán/y textově a musí být v přímé shodě se stavem, který/é máte definovány v e-shopu (Nastavení / Objednávky / Stavy). Pokud zadáváte více stavů, oddělte je středníkem (;).
    • Email pro přihlášení (vyplňte email vašeho nového uživatele PickiBot)
    • Heslo pro přihlášení (vyplňte heslo vašeho nového uživatele PickiBot)

  • Formulář uložte a můžete se pustit do akce.

Aktivace čtečky čárových kódů

Pokud chcete na výstupní kontrole využívat čtečku čárových kódů a nemáte ji zatím aktivovanou, tak postupujte takto:

  • Přejděte do sekce "Nastavení"
  • V sekci "Konfigurační parametry" vyhledejte "Výstupní kontrola" a zašktněte volbu "aktivovat čtečku čárových kódů".
  • Chcete-li u položek objedávky zobrazit čárové kódy, přejděte k sekci "Objednávka" a zašktněte volbu "zobrazit EAN kód u položek".
  • Formulář uložte a přejděte k některé objednávce v sektoru V (výstupní sektor).
  • Pokud máte vše dobře nastaveno, v detailu objednávky (ve výstupním sektoru) se vám skryjí zelená tlačítka ZKONTROLOVÁNO - EXPEDOVÁNO (tato slouží k manuální kontrole objednávky).
  • Aby čtečka fungovala, klikněte do prostoru / okna objednávky a otestujte čtečku sejmutím některého z kódů položek. Pro otestování čtečky můžete sejmout jakýkoliv čárový kód (aplikace vám případně zobrazí informaci, že daný kód nebyl v položkách objednávky nalezen).

Důležité: obcházení výstupní kontroly

Existují klienti, kteří mají nastavený proces expedice tak, že "nepotřebují" (obchází) výstupní kontrolu. Samotná výstupní kontrola je velmi důležitým článkem celé aplikace, kdy se provádí spousta dalších "dokončovacích" akcí. Tito klienti mají od nás napsaný skript, jenž se o výstupní kontrolu stará sám (ukončuje, trasuje automaticky v určitých intervalech).

Pro tyto případy nebude automatická změna stavu objednávky fungovat jako ve videu. Skript lze však upravit do podoby, kdy do něj nasadíme i tuto novou funkcionalitu. To vše ale v omezené variantě, a sice bude možné přepínat objednávku pouze do jednoho zvoleného stavu.

Zde je pro úpravu skriptu nutná individuální komunuikace - napište nám na info@picki.cz.



© 2015 - 2020 Unuodesign.cz | Unuo.cz | Picki.cz