Domů | Zpět na přehled napojení

Napojení na ostatní platformy

EXTENSION

  • Předejte odkaz vašemu IT oddělení nebo programátorovi, který se o vše postará
  • Mám e-shop na jiné platformě nebo mám k dispozici data z jiných systémů
  • Vygeneruji produktová data (XLSX) podle specifikace a umístím je na dostupnou URL adresu
  • Vygeneruji objednávková data (XML) podle specifikace a umístím je na dostupnou URL adresu
  • Využiji kompletní synchronizaci dat (data se stahují z vámi nastavených URL adres)

  • Obsah


    Něco málo o PICKI


    Aplikace PICKI vznikla jako reakce na neefektivní procesy v našich expedičních provozech - unuo.cz, unuodesign.cz. Trápila nás nesystematičnost jednotlivých úkonů, nezodpovědnost, hledání, přebíhání, čekání a v době sezónních návalů velmi zdlouhavé zaučování brigádníků a zaměstnanců. Podařilo se nám ale všechny neduhy zahnat. Nyní nám aplikace zjednodušuje a zrychluje proces expedice ve všech skladech. Objednávky expedujeme zákazníkům neskutečnou rychlostí a snížila se nám chybovost zaměstnanců, v důsledku čehož se zmenšil i počet reklamací. Navíc jsme ušetřili za náklady spojené s tiskem objednávek. Žijeme ve 21. století, a proto je celý systém "no paper".

    Objednávka a cena aplikace:

    • Službu může zájemce objednat ZDE.
    • Po 30 denním zkušebním období, pokud není stanoveno jinak, se platí podle stanoveného ceníku. Výjimku tvoří akční a individuální nabídky.
    • Po zkušebním období služba automaticky přechází do placeného režimu, kdy se účtuje 2 Kč bez DPH / za vyexpedovanou objednávku.


    Přihlášení do aplikace, nastavení a popis parametrů


    Aplikace je provozována jako SaaS (Software as a service).

    1. Služba běží na našich serverech a přistupuje se k ní přes webové rozhraní pomocí přihlašovacích údajů.

    2. Po přihlášení lze se službou pracovat až po nastavení důležitých konfiguračních parametrů a údajů.

    URL adresa exportu objednávek
    Adresa, ze které se stahují data objednávek do aplikace.

    URL adresa exportu produktů
    Volitelná položka. Pokud je vyplněna, lze nastavit automatickou synchronizaci (aktualizaci) produktů z eshopu do PICKI. Aktualizace probíhá každé 2-4 hodiny. Nastavení automatické aktualizace je zpoplatněno jednorázovou částkou 800 Kč bez DPH. V případě zaktivnění této funkčnosti kontaktujte podporu (info@picki.cz nebo podpora@picki.cz).

    Max. současně zpracovávaných objednávek
    Číslo udává maximální počet objednávek, které mohu v rámci jednoho pickinglistu zpracovávat.

    Stav stornované položky na objednávce
    Text nesoucí označení stavu položky nebo objednávky, která byla stornována (např. Stornovaná / sloučená).


    Single zpracování nebo pickování


    Expedient může se službou pracovat dvěma způsoby:

    Díky sektorizaci (označení a umístění produktu ve skladu) je expedient automaticky navigován, kterou cestou se má vydat a jakým způsobem má objednávku(y) zpracovávat. Nevrací se, nepřebíhá a nehledá.

    • SINGLE - zpracování jedné objednávky (nahrazení vytisknuté objednávky, navíc s obrázky a přehlednými informacemi)
    • PICKING - zpracování až 10 objednávek současně (tvorba tzv. pickinglistů)

    1. Zobrazení nástěnky služby, na které jsou zobrazeny jednotlivé sektory a počet jejich objednávek. V zápatí stránky je navigační panel, který se stará o přepínání způsobu zpracování objednávek(y). Vybráno S=SINGLE.
    V single nelze zpracovávat objednávky, které jsou již přiřazeny k nějakému existujícímu pickinglistu - zpracování několika objednávek současně (P).

    2. Po kliknutí na panel se zobrazí další možnosti: přechod na nástěnku, refresh aktuální stránky a vybraný způsob zpracování - je podbarven oranžovou barvou. Pro změnu na pickování stačí kliknout na zašedlou ikonku seznamu - poté uvidíte v zápatí stránky písmeno P = PICKING.


    Specifikace a generování produktového feedu (XLSX)


    Abyste mohli s aplikací pracovat, musíte nejdříve vygenerovat produktový feed podle naší specifikace. Tento feed je vhodné automaticky přegenerovávat v určitém intervalu, např. po 30 minutách a jeho obsah vystavit na nějaké dostupné URL adrese. Automatické přegenerování má výhodu v tom, že produktová data v PICKI budou aktuální (sektorizace, skladová dostupnost apod.) - probíhá automatická synchronizace.

    Pohrajte si tedy s vašimi daty a vygenerujte je v této struktuře:

    Specifikace produktového feedu
    VZOR produktového feedu


    Specifikace a generování objednávkového feedu (XML)


    Objednávkový feed slouží k tomu, aby se do PICKI dostala data objednávek. Je potřeba jej generovat podle naší specifikace. Do feedu se propisují pouze objednávky v určitém (vámi zvoleném) stavu - ty objednávky, které se mají do PICKI opravdu natáhnout. Feed by se měl generovat co nejčastěji a nést co nejaktuálnější data objednávek. Data jsou kontrolována a zpracovávána z naší strany každých 5 minut.

    Pohrajte si tedy s vašimi daty a vygenerujte je v této struktuře:

    VZOR objednávkového feedu
    Tagy označené jako MANDATORY jsou povinné.

    Číselníky hodnot:

    • ZÁKAZNÍK - <CUSTOMER>
      • <TYPE> - typ zákazníka
        • customerTypeUnRegistered
        • customerTypeRegistered
      • <GROUP_NAME> - zákaznická skupina
        • Velkoobchodní odběratel
        • Koncový zákazník
      • <GROUP_TYPE> - typ skupiny
        • customerGroupTypeWholesale
        • customerGroupTypeRetail
    •  
    • POLOŽKA - <ITEM>
      • <TYPE> - položka objednávky - typ
        • product (položka je produkt)
        • other (položka je ostatní - např. vzorek)
        • set (položka je sada)
        • service (položka je služba)
        • bazaar (položka je bazarový produkt)
        • discount (položka je sleva)
        • shipping (položka je typ dopravy)
          • <NAME> - název dopravy
          • <CODE> - unikátní kód dopravy např. SHIPPING_XX
        • billing (položka je typ platby)
          • <NAME> - název platby
          • <CODE> - unikátní kód způsobu platby např. BILLING_XX