Napojení na ostatní platformy
Obsah
- Něco málo o PICKI
- Přihlášení do aplikace, nastavení a popis parametrů
- Single zpracování nebo pickování
- Specifikace a generování produktového feedu (XLSX)
Něco málo o PICKI
Aplikace PICKI vznikla jako reakce na neefektivní procesy v našich expedičních provozech - unuo.cz, unuodesign.cz.
Trápila nás nesystematičnost jednotlivých úkonů, nezodpovědnost, hledání, přebíhání, čekání a v době sezónních návalů velmi zdlouhavé zaučování brigádníků a zaměstnanců.
Podařilo se nám ale všechny neduhy zahnat. Nyní nám aplikace zjednodušuje a zrychluje proces expedice ve všech skladech.
Objednávky expedujeme zákazníkům neskutečnou rychlostí a snížila se nám chybovost zaměstnanců, v důsledku čehož se zmenšil i počet reklamací.
Navíc jsme ušetřili za náklady spojené s tiskem objednávek.
Žijeme ve 21. století, a proto je celý systém "no paper".
Objednávka a cena aplikace:
- Službu může zájemce objednat ZDE.
- Po 30 denním zkušebním období, pokud není stanoveno jinak, se platí podle stanoveného ceníku. Výjimku tvoří akční a individuální nabídky.
- Po zkušebním období služba automaticky přechází do placeného režimu, kdy se účtuje 2 Kč bez DPH / za vyexpedovanou objednávku.
Přihlášení do aplikace, nastavení a popis parametrů
Aplikace je provozována jako SaaS (Software as a service).
1. Služba běží na našich serverech a přistupuje se k ní přes webové rozhraní pomocí přihlašovacích údajů.
2. Po přihlášení lze se službou pracovat až po nastavení důležitých konfiguračních parametrů a údajů.
URL adresa exportu objednávek
Adresa, ze které se stahují data objednávek do aplikace.
URL adresa exportu produktů
Volitelná položka. Pokud je vyplněna, lze nastavit automatickou synchronizaci (aktualizaci) produktů z eshopu do PICKI. Aktualizace probíhá každé 2-4 hodiny.
Nastavení automatické aktualizace je zpoplatněno jednorázovou částkou 800 Kč bez DPH.
V případě zaktivnění této funkčnosti kontaktujte podporu (info@picki.cz nebo podpora@picki.cz).
Max. současně zpracovávaných objednávek
Číslo udává maximální počet objednávek, které mohu v rámci jednoho pickinglistu zpracovávat.
Stav stornované položky na objednávce
Text nesoucí označení stavu položky nebo objednávky, která byla stornována (např. Stornovaná / sloučená).
Single zpracování nebo pickování
Expedient může se službou pracovat dvěma způsoby:
Díky sektorizaci (označení a umístění produktu ve skladu) je expedient automaticky navigován, kterou cestou se má vydat a jakým způsobem má objednávku(y) zpracovávat. Nevrací se, nepřebíhá a nehledá.
- SINGLE - zpracování jedné objednávky (nahrazení vytisknuté objednávky, navíc s obrázky a přehlednými informacemi)
- PICKING - zpracování až 10 objednávek současně (tvorba tzv. pickinglistů)

V single nelze zpracovávat objednávky, které jsou již přiřazeny k nějakému existujícímu pickinglistu - zpracování několika objednávek současně (P).

Specifikace a generování produktového feedu (XLSX)
Abyste mohli s aplikací pracovat, musíte nejdříve vygenerovat produktový feed podle naší specifikace.
Tento feed je vhodné automaticky přegenerovávat v určitém intervalu, např. po 30 minutách a jeho obsah vystavit na nějaké dostupné URL adrese.
Automatické přegenerování má výhodu v tom, že produktová data v PICKI budou aktuální (sektorizace, skladová dostupnost apod.) - probíhá automatická synchronizace.
Pohrajte si tedy s vašimi daty a vygenerujte je v této struktuře:
Specifikace produktového feedu
VZOR produktového feedu